Resultat:

Framhoppningen: Gick hur bra som helst. Han var extremt pigg och hade en jätte fin framåtbjudning. Fick till ett par riktigt fina språng där det var väldigt (läs:väldigt) samlad galopp innan hindret och sedan ett fint skutt. Han var dock väldigt okoncentrerad. Men det kan jag förstå. Första gången han är utanför Stålebo och möter så många hästar. Jätte stolt över honom! Kände att jag flöt med och hade bra sits också. 5/5.

60 cm: Var jätte nervös och lite osäker vilket kan ha påverkat Hoffman. Han var lite ängslig eftersom det var ännu en ny bana med publik och hinder. Blev ett ner, lite kors galopp här och var och travinslag. Helt OK. För att vara första gången! Duktig och pigg häst.

70 cm: Var inte meningen att jag skulle hoppa 70 men när sista start höll på frågade Carro om jag ville vara med. Självklart! :D Den här gången red jag på mer framåt, var mer bestämd och visste vart jag skulle. Blev felfria och Hoffman skötte sig utomordentligt :D Verkligen jätte nöjd med honom. Han sprang inte förbi eller var vinglig någongång. Han är min stjärna och kommer alltid att vara ♥

Sen på väg hem satt jag och Joanna där och bölade som dårar. Usch. Detta kommer inte vara lätt att lämna tillbaka sin bästavän. Det är helt omöjligt att jag skulle kunna klara detta utan att fälla miljontals tårar!





Kommentarer
Erika

SV:

Inte få farligt som de kanske framstår som. ;P

Men att inte se, men höra något komma i mot oss var otäckt.



Men hästarna brydde sig inte.

Ingen av dom blev rädda, eller oroliga.

Dom stod där o bara öhm jaha, vad gör vi nu då. ;D HAHA..

Sen kommer den där upp på vägen, en bit bredvid oss usch.



Som tur var de ju en bra bit ifrån oss.

Eftersom skogen var i mellan.



Blogg: http://eriikapettersson.blogg.se/
2011-08-10 @ 21:55:01
emma

Hej! Vart är det du hyrde hoffman? :)



Blogg: http://shiver.devote.se
2011-08-10 @ 22:17:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback