11:11

Är ju som sagt i Holland nu så uppdateringen blir inte den bästa. Är här så sällan så vill kunna umgås med alla!

Igår firade vi en liten julafton, åt riktigt god fisksoppa med ost och kex till efterrätt framför filmen ''Dark Knight''. Riktigt bra!

Jag fick 2 jätte fina smycken (ett par fjäderörhängen och ett armband), filmer och 2500 kronor till Horse Show. NICE!

Nu ska strax jag och my brother cykla till Albert Hein för att köpa baguette till frukosten, jummy. Sedan blir det väl chill och senare på kvällen väntar en himmelskt god restaurang. Hörs!!


Random bild när jag hade blont hår


Kommentarer
PATRICIA - vinn en design!

Hej!

Nu har jag en står bloggdesign-tävling igen på bloggen. Det va poulärt förra gången så nu kör vi igen. Vinnaren får en helt ny design gjord av mig där du får bestämma allt. Gå in på min blogg och anmäl dig. Lycka till!! :D



/ Patricia & Celine

www.ponnynceline.blogg.se



Blogg: http://ponnynceline.blogg.se/
2011-12-29 @ 22:46:51




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback