Norge

Sitter här vid datorn vid en klumpi magen. Försöker att inte oroa mig. Att jag ska leva fullt ut. Men det är inte så lätt när man får reda på att ett terror dåd i Oslo har uppkommit. När samma kille går in och dödar 84 stycken med ett vapen. Just för att han är höger extremisk på politik skalan, hatar utlänningar. Men saken är nog värst att han är norrman. Han har förått sitt land. Dödar 84 stycken ungdomar som är engagerade i social demokraterna. Hur fan har Andreas (som han heter) rätt att ta så många liv?



Kommentarer
Joanna

jag säger bara en sak, skjut jäveln! han är ju så jävla rubbad så hälften hade vart nog, usch. stackars alla helt oskyldiga ungdomar och alla människor som har mist sitt liv på grund av en idiot som bara borde plågas till döds. fyfan.



Blogg: http://joannatengros.blogg.se/
2011-07-23 @ 10:38:02
Disa

Haha vadå hatar utlänningar? ;s vad hade ens utlänningar med detta att göra sofia?



men killen är störd, jao.. men han är ju gripen osv så du behöver inte vara rädd mitt lilla älsklingsbaaarn (L)(L)

hahahahhahahah fan va lagg kommentar.. xd



2011-07-23 @ 22:06:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback