Dagens ridpass

Dagens ridpass blev en 2,5 timmars långritt ute i skogen till badet. Red till lensjön barbacka och hade verkligen as kul. Joanna är ju tillbaka i Sverige! :D Vi red ner till stranden och badade med hästarna. Vi simmade med dom och det var sjukt kul. Fick dock lite skäll men whatever? Hoffis doppade huvudet och simmade duktigt, min lille pojk. Ville dock dra in mot stranden men efter mycket hej och hå kom vi längre ut.

Dagens lite mer roliga händelser:

Joanna ramlade av när en bil kom. Jag såg henne i ögonvrån att hon klamrade sig fast och skit var kul det var!

Joanna ramlade av när Bullen bockade galopperandes. Mitt på rumpan ramlade hon av och då skrattade jag nästan ännu mer. Plus att det kom 2 människor precis.

Jag skulle vara lite rolig och precis när jag gick förbi massa människor gjorde jag en galoppfattning och jävlar vad han bockade högt. Men jag höll mig kvar men jag fick hans huvud mot min hals och det gjorde lite ont. Men shit happens så då fortsatte vi galoppera! :) 

Vidrigt rolig dag ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback