Ej passad utrustning

När jag fick hem Hoffman hade han verkligen inte ett passat träns. Jag fixade faktiskt allting idag men har fixat med hål hela veckan. Remontet var alldeles för högt upp på nosryggen. Ungefär lika högt upp som en engelsk nosgrimma så remontet har jag nog längt 5 hål nu tror jag. Sen så har nackstycket tryckt mot öronen och jag tror det har gjort det ett väldigt långt tag då han verkar ha ont där och är väldigt känslig. Så det fixade jag idag och äntligen får jag plats med en hand. Var mycket, mycket enklare att tränsa honom idag.
Tur att han kom till mig så att han får lite mer passad utrustning ;)


Ser ni hur högt remontet sitter eller?..

Kommentarer
Mirjam

Det sitter väl inte långt upp? sitter det längre ner lär det störa vid nosen. Men vad vet jag, kan vara svårt att se på en bild också :)



2011-06-26 @ 15:48:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback