Första dagen

Dagen har varit ett äventyr kan man lugnt säga. Kan börja med att säga att transporten var verkligen hur fin som helt. En boogie så den var stadig och bra. När vi kom dit så fick vi reda på att detta är första gången en 7 årig Hoffman ska åka transport själv. Men att gå på transporten var inte sådär jätte kul tyckte han. Men när bebis kommit in var det lugnt. När vi kom dit möttes vi av den här sötnosen:
Han var lite sur i transporten men inget farligt. Vi var hur spända som helst i bilen, mamma var nog värst ;). Kollade till honom en gång och han var cool lugn. Fick lite hö och massa pussar. När vi väl kom fram till stallet lastade vi ut honom. Hoffman gick lugnt av och kan ni gissa hur glad han blev av att se Rulett komma ut? Gnäggade som tusan.

Sen släppte vi dom i hagen och Hoffman var bara så fin. Helt underbar och dom tyckte verkligen det var super kul. Hela miljön där dom är är perfekt! Vi packade ut sakerna, hälsade på dom flesta och sen gick vi in till hagen igen för att jag skulle mysa med honom och sätta på flughuva. Hon stod blickstilla och följde sedan efter mig vart jag än gick. Hur underbar?
Önskade jag kunde slippa skolan imorgon. Vill bara till min häst ♥

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback