Första ridningen

Red Hoffman idag för första gången. Först gick vi dock ut och gick med dom en liten stund. I paddocken gick det så jäkla bra för att vara första gången. Helt underbar är han! Ska bli riktigt kul imorgon att rida lite mer ordentligt. Idag var det inte tänkt att jag skulle rida så det var jeans, linne, utsläppt hår och vanliga strumpor som fick bli min outfit. Snyggt va? ;) Han var hyper pigg och super sköna gång arter. Dock ibland lite för pigg. Sen var det ju första gången så jag förstår misstagen som hände. Att han t.ex. sprang utanför paddocken, var lite stressad ibland och lyssnade ine perfekt. Men jag är i alla fall super nöjd :D Gillar verkligen min lilla Hoffman ♥

Super snygg!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback