Hoppning

Gick super idag att rida Hoffman. Red i ungefär 40 minuter och hoppade lite. Tredje gången jag hoppar honom och första gången jag hoppar över 50 cm, haha. Han lyssnade jätte fint och vägrade en gång, vilket jag är jätte nöjd över. Hoppade 80 cm plank som högst och han hoppade det hur lätt som helst. När jag hoppade ett 90 hinder gick det väl inte jätte bra. Han galopperade mot det och sen var det som om "oj, här var visst ett lite högre hinder" och så hoppar han in i hindret och välter hela det. Haha man kan ju säga att jag ramlade upp. Men lika snabbt som jag ramlade av satt jag upp. Alltså ingen skada skedd! Kollade ju såklart hans ben innan jag satt upp, vilket är en självklarhet! :)
Hahaha, så söt är Hoffman som stannade direkt och fattade att det gick snett :p



Kommentarer
amanda

ooj, hoppas det gick bra! :) Ser ut som ni kmr lite snett på det, fast det kanske är kameravinkeln. Men gud vad han ser mysig ut, pigg och härlig! :D



Blogg: http://amandaforsman.devote.se
2011-06-22 @ 00:37:12
Disa

HAHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAHAHAHA (L) loveu



2011-06-22 @ 14:32:39
Jennifer

Hahaha gullig han var nar han börja hoppa efter xD

Fast du kanske inte ska hoppa så "högt" när de är 3 gången du hoppar hnm och första över 50??..

Fast ja sjukt sööt han var, försökte verkligen!! <3

kram på dig! måste ses snart!!!



Blogg: http://ponyryttarna.blogg.se/
2011-06-23 @ 15:12:18




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback