Om jag vill ha en egen häst?

Vill jag ha en egen häst?

Asså helt ärligt vet jag inte. Jag älskar hästar och kommer alltid göra. Men jag vet inte om jag pallar ansvaret. att behöva åka upp till sin egna häst varenda dag. Spöregn, 20 minus eller en dag då alla kompisar ska ha grillkväll. Hade jag haft medryttare? Om jag hade en egen häst hade jag först försöka att inte ha medryttare. Man köper ju ingen häst för att man ska ha medryttare på den. Man köper en häst för att man har tid
Om jag fick chansen att ha en egen häst hade jag tagit chansen att ha en hyr häst från början. Känna på lite att ha en egen häst i 9 månader t.ex. Som min kära vän Disa hade. Då har man ju möjlighet att lämna tillbaka hästen. Men självklart drömmer jag om en egen häst, vem gör inte. Men jag vet faktiskt inte om jag tänker efter. Nu tycker jag att jag rider på gränsen till lite. I höst vill jag rida 2 gånger på ridskola och sen ha en medryttarhäst.

I sommar ska jag njuta av att ha en "egen" häst och ha roligt på sommaren i 25 plus grader. Men vill jag ha egen häst? Det får stå skrivet någonstans för jag vet inte...

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback