Uteritt

Red ut med Terese idag i 2 timmar och en kvart. En riktig långritt med andra ord som bestod mest av skritt på långa tyglar men självklart också lite trav och galopp. I början var Hoffis så seg att jag kunde sms:a medan jag galopperade. Det ni! :D Men i slutet så taggade han till ordentligt. Fick klamra mig fast då jag red barbacka. Terese ramlade av Bullen också då han kickade! Då galopperade vi som snabbast och han lade i en extra växel och började kicka. Jag red framför och märkte ingenting. Hade full sjå att hålla i mig :D Vi hittade också en fin sjö och massa fina ridvägar. Ska lätt bada där i sommar!

Kommentarer
Sara Carlsson

sv: det är ju inte jag som har spänt den. Sen så är det väl upp till var och en hur man vill spänna?

Han har väldigt utstående underläpp, så det ser nog hårdare ut än vad det är :)

Men visst, jag kan hålla med om att det ser lite hårt ut.

Dock vet du ju inte om det finns en speciell anledning till varför? Eller hur



Blogg: http://carlssonpataket.blogg.se/
2011-06-23 @ 00:07:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback