Min topp 5 - vill ha saker..

Ett hackamore.
Väldigt skönt att ha på vintern så man slipper värma. Jag vill också prova det på Hoffman då jag tror på hackamore om jag vill få fram han mer i vissa gångarter. Sedan är det en bra variation att inte ha bett i munnen hela tiden.
Vintertäcke med hals.
Har inget vintertäcke med hals än och funderar starkt på att köpa ett begagnat för 400 spänn eller något. Vill helst att det ska vara ett 400g men det går bra med 300g också. Bara det är hals på då jag anser att Hoffman är en väldigt "kylig" häst.

Värme i stallet.
Är så fruktansvärt kallt i stallet i nuläget och vi har tyvärr ingen värme och ingen dörr vilket resulterar till en ISKALL Sofia. Detta suger och man måste klä sig i 100 lager kläder. Snälla, kom värme!

Löshår.
Mitt bland dessa hästiga saker måste jag ha med löshår. Gud vad jag vill ha långt hår nu. Speciellt när man har tofs. Ser så himla tomt ut när håret är så himla kort. Men när det blir sådär långt och fint så är det wow enligt mig.

Pengar.
För att kunna köpa eller skaffa dessa saker är det bara pengar som gäller. Och ja, jag skulle i nuläget bli lyckligare av pengar. Ibland vill jag bli "pojken med guldbyxorna"





Kommentarer
Anonym

pengar <33333



2011-11-10 @ 21:38:31
Stina Stefansson

haha precis som jag då, skulle inte säga nej till ett par guldbyxor.. hahah!!



Blogg: http://dropthepilot.blogg.se/
2011-11-11 @ 20:31:14
fredrik reinfeldt

kan skänka ett element till ditt stall om du vill!! regeringen fixart vettu



2011-11-12 @ 00:37:33




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback