12 oktober

Slutade halv 1 idag och stack direkt till stallet med Annelie. Hade väldigt bråttom då jag skulle hinna med bussen som gick 1 timma efter. Det brukat vanligtvis ta 2-3 timmar att vara i stallet. Men jag hann faktiskt med att longera Hoffman i 20 minuter, mocka, fixa mat och fylla på vatten på 50 minuter. Det är helt sjukt. Var helt genomblöt av svett.

Därefter blev det buss till stationen och sedan tåg till Göteborg. Satt med min vän Lisa som gjorde tågresan något roligare. Sedan träffade jag Audrey och stack ganska direkt till gymnasiemässan. Gick runt där och pratade med elever och lärare med Audrey, Frida, Rebecca och Ulrica (några vänner). Tror jag blev mer snurrig efter jag har varit där än innan...

Gick sedan på donken och tog en glass med Audrey och snackade massa. Sedan blev det såklart spontanshopping. Ä N T L I G E N till mig själv... Blev ett par trosor och ett par lösnaglar. Bara lite men ändå. Glad blev jag :) Pluggade sedan på vägen hem och nu är jag bara chill. Hoppas ni har haft en lika underbar Onsdag som jag!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback