Gamle Baileys

Imorgon drar jag till Baileys! Där jag spenderade hela sommaren med Joanna och Bullen. Hoffman stod på Stålebo hela sommaren med fina, stora sommar hagar och där stod även Baileys. Är kompis med hans ägare och hon behövde hjälp imorgon och självklart ställde jag upp. Har inte varit där på 2 månader snart. Känns jätte bra att äntligen åka dit! Har ridit Baileys många gånger. Hoppat 90 cm som högst med honom och har ridit en hel del uteritter. En 21 årig (?) vallack på höga centimetrar i manken. Når knappt nedanför schabraket typ... Detta ska bli alltså super :D


Kommentarer
jessica

åh så bra att du kunde hjälpa till! Lite svårt att ta hand om honom med kryckorna, han vill mest äta upp dom -.- hahaha :D



2011-10-31 @ 10:31:05
Angelica

Min ponny är 23! :)



2011-10-31 @ 21:24:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback