Q&A

Louise om Berömma eller skälla:

älskar din hjälm! :D vart har du köpt den?

Haha, jag med faktiskt :D Jag har köpt den på Cheval Ridsport och blingat den själv. Den är ruskigt bra, sval på sommaren och hyffsat varm på vintern. Den heter Lamicell Transpormer och kostar 799:-

Alma om Q&A:

Hoffman, Olandsberg? 
Erkänn att du hyr honom från Åsa Linner. Rider på hennes ridskola Örks, Vad bor du? :) Jag har träffat Hoffman innan på ridskolan när han var där tror jag om det var han :)

Japp! Jag hyr han från Örks. Jag bor i Floda!

Anonym om Q&A:

Kan du berätta om deras regler?
har själv kikat på att hyra ifrån dom!

Det är lite konstiga regler, men du får ta reda på det själv! Inte så bra om det kommer ut och så...

Melina om Ganska så fett:

haha :> Har glömt att fråga dig vart din bildlänk finns? :) Skulle vilja ha den på våran blogg (a)

Min bildlänk finns i menyn vid alla bildlänkar. Min är högst upp och det står "Sofialovee" på :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback