Stalldagen

Har varit i stallet länge idag. Från halv två till 6 någonting. Red ut med Amanda. Kunde dock inte rida mitt inne i skogen så vi red på ängen. Sjukt kul var det. Mycket tjejsnack! "Badade" lite med hästarna också. Finns en liten damm eller liknande på ängen. Det är väldigt blött så vi fick ta det lugnt men i dammen så kunde vi galoppera. Riktigt kul tyckte hästarna att det var eftersom det kom en del bocksprång. Den härliga uteritten varade i cirka 1,5 timma.
När jag kom tillbaka fixade jag alla saker, fodrade, fyllde på vatten osv. Skurade även Hoffis äckliga box väggar. Så nu är det gjort. Måste hissa mina fantastiska lösnaglar som har hållt i stallet, när jag ridit, när jag sovit, ja- nästintill överallt! Grymma är dom. Jaja. En härlig stalldag utan något stress. Det gillar jag! :D

Kommentarer
Tuva

jättefin blogg!

följ gärna min oxå:)



Blogg: http://tuvasvedin.blogg.se/
2011-10-15 @ 22:53:57
Linnéa

Jag har tagit upp min blogg igen:))

hihi, så nu vet du det!:))



Blogg: http://pineappleme.blogspot.com
2011-10-16 @ 15:17:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback