Dagens ridpass x2

Hoffman: Red ut på slingan i 40 minuter. En mycket pigg och glad Hoffman som vanligt. Speciellt när man rider själv. Vi båda hade riktigt kul och det var högt tempo! Vi hoppade även ett litet hinder i skogen och det tyckte han var riktigt roligt. Nöjd med Hoffman och även jag red bättre.

Flisan: Red Joannas häst för att lilla Joanna går på kryckor. Red i paddocken i 40 minuter och jag kan säga att jag verkligen gillar den hästen. Väldigt pigg och lätt att ha och göra med. Dock väldigt stel i sidorna och kanske inte den bästa på att bli lösgjord i galoppen men jag gjorde så gott jag kunde. Joanna och hennes mamma kollade på och dom sa att det såg bra ut! Flisans sadel var helt gudomlig så att plötsligt kändes Hoffmans sadel som en träbit. Usch. Men,men. Ska rida Flisan 2 gånger till den här veckan. På Söndag ska jag hoppa henne och det ska bli spännande :D



Kommentarer
Amanda

har joanna häst?:O



Blogg: http://amandaforsman.devote.se
2011-09-19 @ 23:20:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback