Hoffman och Flisan 25/9

Uteritt idag igen med Amanda. Red dock bara i en timma idag, haha. Men högt tempo ska ni veta! Så himla kul. Dock måste jag nog fila lite i paddocken imorgon då vi nästan bara rullat på ute nu i 5 dagar. Vett och etikett måste bankas in i hans huvud nu. Hur lite han än vill ;)

Sedan red jag Joannas häst, Flisan. Hoppade henne och det gick förvånadsvärt bra. Andra gången jag rider henne och första gången jag hoppar henne och vi slutar på 80. Inte så dåligt ändå på en 5 årig? ;) Joanna flög ju av henne för att hon bockade men hon var inte på sådant bus humör. En riktigt rolig häst att rida i alla fall. Joanna ville att jag skulle hoppa henne fler gånger och det gör jag så gärna!




Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback