Höstens måste

Vad är mest viktigast att ha nu under hösten? Det är inte dom snyggga JW schabraken eller det snygga Kingsland täcket utan det är dom där livsnödvändiga prylarna som räddar liv. Reflexer. Det är värt.
Dessa gula saker räddar liv och jag tror varken du, dina vänner eller din häst vill att du ska bli påkörd.
Nu på kvällarna börjar det bli ruskigt mörkt och då kan det vara väldigt tryggt att veta att man bär dom där reflexerna. Ett par boots eller kanske en reflex väst kan rädda du och din hästs liv! Varför göra det komplicerat? Det är lika bra att ha det right? Så i stället för att köpa snygga kläder eller dyr utrustning tycker jag att du ska lägga pengarna på saker som gör att ditt liv behålls! Mer reflexer åt folket.

Imorgon ska jag beställa en drös med reflexer på Hööks. Jag ♥ säkerhet.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback