Magic brush

Kom ni ihåg att jag köpte Magic Brush? Nej, givetvis inte. Tänkte skriva ett betyg om vad jag tyckte om den. Först och främst kan jag lova er att vare sig det är hovborsten, fällborsten eller kroppborsten så fungerar alla precis likadant. Dom är jätte bra för hästen när den fäller och väldigt bra att ta bort lera och kissfläckar. Men jag hade klarat mig med en, inte tre. Dom är obekväma att hålla i men verkar ganska skönt mot hästen. Eftersom Hoffman fäller så extremt mycket så blir borstarna "fulla" snabbt. Så man måste tvätta dom eller plocka bort håren. 

Där fick ni ett väldigt snabbt betyg om vad jag tycker om Magic Brush. Om dom är magiska? Nja..
Magic Brush får 3/5 stjärnor!

Kommentarer
Nathalie

Sv: Tack! jag har tyvärr inte bloglovin, men om jag skaffar framöver, lovar jag dig att vi kan göra det! :)



2011-09-18 @ 22:01:49
Minette

sv: Åh, vad roligt att höra! :)



Jag följer dig nu. :)



Blogg: http://surfryttarna.blogg.se/
2011-09-18 @ 23:27:08




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback