Världens dipp

Jag och Hoffman är tyvärr nere i en dipp nu vilket känns skit tråkigt att erkänna. Jag rider helt förskräckligt och Hoffman bara springer och tänker inte på att jag sitter där uppe. Vilket resulterar ett riktigt dåligt samspel. Efter ridpasset igår satt jag bara och grät och ville bara lämna tillbaks honom. Så hemskt var det. Men jag pratade länge med mamma medan jag satt i stallet. Då blev det genast lite bättre. Han är min bästa vän så alla bråkar ibland. Så jag försökte lära honom ett trick och mös med honom i stallet och nu är vi vänner igen :) Ska bli riktigt jävla skönt att få träna idag för Louise. Komma tillbaka till det där goa igen. Hoffman är en riktigt svårriden häst och det är därför nästen ingen har fått sitta upp på honom. Han är riktigt pigg och man måste underhålla honom hela tiden. Men detta ska gå bra ska vi se! Får hoppas :D



Kommentarer
sevendaysaweek

sv: ja, vill ha allt!!



Blogg: http://www.sevendaysaweek.se
2011-09-21 @ 11:25:36
Tuva ♥

Känner också lite när jag ska rida Zeb ett ordenligt pass, (typ dressyr ;D) att det bara går åt helvete.

Han är inte så lätt att få i form. Krullar ihop sig eller bara drar upp huvudet och lägger inget stöd alls. Springer iväg och vill kunna rida fram honom mot handen men för handen går han bara undan? Iaf, GAH!

Känner bara att det går bajs och piss, sen när jag har ridit en liten stund för ägaren nån gång går det mycket bättre. Men lektionerna har inte riktigt blivit av som de skulle, hon har väl inte riktigt tid.

Ojsan, detta spårade ju ur helt och blev helt luddigt..? :o



Blogg: http://tuvat.blogg.se/
2011-09-22 @ 00:06:04
Lina Jonsson

Fin bild ! :D



Blogg: http://ryttareochhast.blogg.se/
2011-09-22 @ 10:51:31




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback