Fråga uno

Vilken hår färg trivs du bäst i blont eller brunt?¨
Skickad av: http://eequestrians.blogg.se/



Kul att du kommer ihåg att jag har haft blondt också! Hade dock mest slingat inte inte riktigt blekt. Just nu har jag färgat det väldigt mörkt. Min hårfärg är näst intill svart men samtidigt rödtonig och "flashig". Mitt naturliga hår var RÅTT färgat vilket ALLA ofärgade hår är, sorry. Innan 2011 hade jag färgat mitt hår 1 gång. Mellan 2011 och år 2012 har jag färgat det hela 9 gånger. Haha wicked. Är egentligen sugen på att bleka sönder det till blondt, hade varit spännande. Men kanske vill vara brunhårig trots allt till sommaren och inte vara som alla andra tjejer ;)
Oj, nu fick jag plötsligt panik!!! Det såg ju fan ganska bra ut (ignorera min fyllo pose). Kanske slår till och bleker det ändå....

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback