Skol dm

Såhär såg det ut när jag red skol-dm. TYVÄRR. Babbsan som ponnyn hette var fullkomligt off på framridningen. Ingen framåtbjudning alls. Sedan när jag skulle hoppa hoppar den super fint. Men innan dess fick jag inte ifrån hennes kompisar så DÄRFÖR rider jag dessa vägar och DÄRFÖR får ALLA smacka. Otroligt vilken social häst alltså. Det är stilhoppning = man ska rida ordentliga vägar. Men när det ända jag vill klara, är att hoppa alla hindrerna utan stegringar kan jag inte koncentrera mig på långa tyglar eller en sne häst. Vafan, dommaren satte 48 poäng! Blir cp irriterad, tänk på omständigheterna ^^ Kom 5a just för att jag inte kunde koncentrera mig på min sits so whatever. Kändes konstigt också att rida ponny, speciellt en segis STO. Blä ;) Jaja, live with that säger jag bara..

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback