Fredagskväll

Hej! Den här fredags kvällen har gått till att städat hela mitt rum. Ganska dammigt kan jag säga er. Är en riktig smutsgris och skiter i att fixa mitt rum så kläder på marken och damm överallt. Glad att mamma övertalade mig ;) Nu har 50% av mina ägodelar slängts, hyllor + tavlor har sats upp och jag har helt enkelt fixat mitt rum snyggt! 
 
Vad har jag gjort idag annars? Jo, jag har ridit Sammy! Åkte till Partille kvart över 1 och var hemma 7. Det säger väl sitt? ;) Red med Emelie i paddocken, hon red Corre och jag red d-ponnyn Sammy. Gick bra! Dock var han lite tung i handen men det gick fint fint ändå. Red i mina nya Mountain Horse byxor som jag hämtade på posten idag. Yummy vad snygga dom är! Tack Horsemeup :D
 
 

Kommentarer
Ebba ♥

Sv: Han har det väldigt bra! Han går lektioner nästan varje dag, eller varannan! Men han saknar dig ...:)



Blogg: http://orksryttarna.blogg.se
2012-08-10 @ 22:31:19




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback