Jag älskar dig

Hoffman är den hästen som lämnat ett stort spår i mitt hjärta och den hästen som jag kommer bära med mig så länge jag lever. Han är min andra halva och gör mig fulländad när jag får pussa på hans mule eller sitta på hans rygg. Åh, jag saknar han så mycket min fina ♥
 
Asså omg. Den här bilden måste vara det sötaste jag har sett. Älskade bebisen ser verkligen ut som ett trött gosedjur. Detta var på en Pay and Jump och jag kom verkligen ihåg hur det var att lasta han den dagen. Gud vad jag grät! Haha! Tog mer än 1 timma och självklart kom vi sent. Sen drog han sig loss ur transporten så tränset gick sönder. Tur då att jag tog med ett till. Gud vilka flummiga minnen vi har tillsmamans Hoffisboffis!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback