The bucket list - under stjärnorna

Har haft en extremt mysig dag! Ridit ut på Sammy själv för första gången. PIGG ponny där.. Blev rädd för ALLT och galopperade på lite väl snabbt, men det var kul, erkänner ;) Åkte sedan hem med Emelie och Amanda till mig vid 7 och åt grillat med hela familjen. Jätte mysigt! Tog mig tid att fixa lite TTHM (The typical hästmänniskan) bilder och sen spenderades kvällen med familjen och E & A. Spelade kort och till slut kollade vi på stjärnorna och stjärnfall med varm choklad. Det var så mysigt att jag och Emelie bestämde oss för att sova ute så nu bloggar jag under stjärnorna. Så jävla mysigt!! Helt klart en sak man ska ha gjort nu på sommaren. Kryssar av en sak på min bucket list. Grymt mysigt och en riktigt härlig kväll. Love!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback