Vad har jag gjort i sommar? JULI

 
För att memorisera allt och se vad jag har gjort under sommarlovet har jag gjort en liten påminnelse. Juni hittar ni längre ner.
 

I början av juli åkte jag på ridläger i en hel vecka. Så himla glad att jag gjorde detta och la pengar på det. Verkligen ett minne för livet och träffade så himla fina vänner. Njöt av att vara privatryttare och la mycket tid på Hoffis. Ni fattar nog inte hur glad jag är att jag hann gå på ridläger med fina, fina vännen.
 
Fotade med Amanda och hjälpte henne med hennes travare. Riktigt bra ridlektioner och Hoffman och jag var nära som alltid ♥
 
Åkte till Älvängen och sov hos min sköna ridläger kompis Emma-Nellie. Riktigt goa dagar!
 
Lät en annan rida Hoffman. JA - jag är snål och riktigt mesig när det gäller att rida Hoffman när jag är med. Haha, men detta gjorde att jag fattade att andra också kan rida min fjärt. Det gick riktigt bra och hon vågade till och med hoppa 50 cm!
 
Skapade TTHM som nu har snart 11.000 likes på sidan. Blev lite större än vad jag hade tänkt ;)
 
Var på Falsterbo med Disa i 3 grymma dagar. Hästvärlden när den är som bäst! Skåne var på topp och alla var goa och glada!
 
Kom hem och myste med älskling
 
Hade årets sista ridpass på Hoffman. Gör mig glad att det gick så bra --> http://sofialovee.blogg.se/2012/july/dagens-ridpass-1.html#comment
 
Var all tid hos Hoffman. 4 gånger om dagen och tänkte desto mer på han hemma. ALL tid lades på han och tårarna rann dag in och dag ut. Åkte på Gothia finalerna men kunde knappast le ärligt. Höll inne tårarna på tåget och bestämde mig för att hålla mig hemma efter det.
 
Jag var på mini ridläger med Lina, Amanda och Emelie. UTAN att rida. Haha. Men vi hade mysigt ändå. Pysslade med min bebis och hade gött häng med vännerna. Riktigt kul var det :)
 
Åkte på Batman med Disa. Fick förfrågan för att tänka på annat. Så gulligt av Dajsa! Riktigt grym film och bäst var ju att vi såg på premiären.. ;)
 
 
Lämnade tillbaka min själsfrände. Och resten av juli bestod bara av tårar. Jag och mamma var så ledsna och ingen förstår hur ledsen man kan vara för att lämna tillbaka en häst. Jag var rädd för hur ledsen jag skulle vara. Brast ut 9 månader innan jag skulle lämna han i skolan. Grät och mina vänner tröstade mig. Tiden gick allt för snabbt. Juli är ingen månad jag minns som något bra i slutet..
 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback