Vad har jag gjort i sommar? JUNI

 
RÄKNAR INTE MED INNAN SOMMARLOVET, SÅ SOM NICKI MINAJ, STOCKHOLM OCH BRÖLLOP..
 
JUNI: 
 
Hade en fruktansvärd hemsk skolavslutning. Grät tills inte tårar fanns kvar. Detta var BÖRJAN av sommarlovet. Underbara vänner på bilden som jag har hängt med hela 8/9:an ♥
 
Var på potatisfestivalen med gosisar och var på tivoli och såg Adam Tensta. Sjukt roliga dagar på festivalen!
 
Sprack min skärm när jag hoppade upp på Hoffman för en uteritt. Grymt.. ;)
 
Var på Hönö med dessa fina vänner! Inget sommarväder direkt men vi hade skit kul ändå!
 
Outfiten när jag skulle se Ulrik Munter. Blä, riktigt dålig konsert!
 
Blev fotograferad av Joanna. OJ vad bilderna blev fina. Kolla bilden ovan - har den som mobilskal. Ser ni hur lycklig jag är!?
 
 
Badade med Amanda. Red ut i 3 timmar. Helt underbar uteritt!
 
Var på MTV World Stage. 50 000 personer och vi var längst fram. Mäktigt! Hängde med 4 vänner och stod längst fram. Nelly Furtado, B.o.B, Loreen och Tove Styrke + tv inspelning. COOLASTE!
 

Firade midsommar. Svensk midsommar med familj, vänner och regn. Standard!
 
Kom in på mitt blivande gymnasium, ganska självklart xD
 
Fick 3 väldigt underbara vänner! Lina, Emelie och Amanda. Himla glad att dom stod i samma stall!
 
 
Var på Liseberg med Audrey och gick sen och åt på Le Pain Francais. Inte dåligt!
 
 
Detta var alltså juni på sommarlovet. Innan dess var jag som sagt i Stockholm och i Holland på Bröllop. Hade bal och gled igenom skolveckorna. Juni var en riktigt bra sommarlovsmånad. Juli kommer sen!!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback