Årsresumé - Januari

Kommer gå inom månad efter månad och se vad jag har gjort och åstadkommit under år 2012. Vi börjar med Januari. Här firades 2012 in med några enstaka fina vänner. Blev inte alls som vi hade tänkt oss utan vi var hemma hos min kompis Amanda och tog det lugnt. Yay! Silken ny år ;) 
 
 
Jag hade även en underbar månad med Hoffman. Busade runt omkring skogarna men även trim i ridhuset. På nyårsdagen blev det en uteritt tillsammans med mamma som jag även fick på film:
 
Jag åkte även till Öjared och tog det lugnt där med Audrey. Vi chillade och njöt av livet. En perfekt början på året!
 
Jag var även på My Dog tillsammans med min mamma. En årlig tradition som alltid uppfylls. Visste ni att jag har önskat mig en hund i kanske 12 år? Sedan jag började hålla på mer seriöst med hästar dog det intresset. Dock kommer jag alltid älska djur (typ mest av allt) men hundar är inte längre mitt favorit djur.
 
Jag tog även hål i mina öron. Från 3 hål till 5!
 
Jag valde gymnasieprogram och kom in senare på året lätt som en plätt!
 
 
 
Tolkade även för första gången. En upplevelse för sig! Var verkligen hur kul som helst. Perfekt snö och Hoffman tyckte det var super skoj!
 
Jag var med och tävlade med Hoffman en pay & jump på LORF. Gick jätte bra förutom allt runt omkring. T.ex. att det tog över en timma att lasta, Hoffmans träns gick sönder och han rymde på tävlingsplatsen. Haha!
 
 
Det var det som hände i januari 2012. Näst intill händelselös januari. Känner inte igen mig själv när jag läser igenom gamla inlägg. Skrev som om jag sökte bekräftelse genom varje inlägg, suck (haha). Februari och mars kommer imorgon!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback