Dagens ridpass

Idag red jag Jackpot i ridhuset efter en uteritt igår. Tränade idag på att travhoppa och även lite travbommar. Gick hur bra som helst och fick nästan galopp varje gång efter hindret. Hade först en bom, sedan 1 meter till en upphöjd bom och sen ett kryss på cirka 60 cm. Han hoppade super fint och jag bestämmer mig för att istället visa er filmer från ett "tråkigt" dressyrpass ska ni få en liten film från detta. Är verkligen super nöjd och han hoppade jätte fint. Tror det kan bli något bra ifrån detta! Träffade även på ägarens mamma så pratade lite med henne och kollade av lite grejer efter ridpasset. Hon såg även en film från idag och hon hissade den till himlen så det kändes super!!
Dagens outfit idag då. Hade på mig MH byxor, Lamicell hjälm, HVpolo tröja + väst och mina nya chaps. Mumma ;) Jackpot hade på sig mest grejer från Hööks och Catago.

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback