Länka sina bloggar på Facebook - BIG NO

Gud vad det är uttjatande att länka sina bloggar hela tiden på Facebook. Tagga ner brudar! Du får bara tillfälliga läsare som kikar in när rubriken är het och lockande. Tror ni stora bloggare som Kenza eller Kissie länkade sina bloggar bokstavligen 24/7 på sina Facebook sidor för att komma upp högst på Bloggportalen? Nej, precis. Ni måste lugna er tjejer och killar. Det är tröttsamt och man suckar när man ser era länkningar på Facebook. Länkade den här bloggen i början på förra året men skulle aldrig falla mig in att göra det om jag inte har skrivit VÄRLDENS panginlägg som slår alla på nästippen och måste spridas. Men era inlägg om "idag har jag gått i skolan" eller "idag var min häst glad" är inte så intressanta att bli bombad med. Sorry. Visst era bloggar kan vara bra men dom blir ÄNNU bättre om man hittar dom själv eller om den står lite fint i din information på Facebook. Promise! Mindre länkningar på Facebook = mer eftertraktad blogg. Just sayin'!
 
 
So typical Nattstad beteende. Allt för att få komma högre upp på topplistan och känna sig lite bättre än alla andra för en stund. Skriver om ALLT för att få publicitet. Öppet om sitt sexliv eller skriva riktigt provocerande inlägg. Nä. Ta det lugnt flickor, det vinner ni på! ♥

Kommentarer
Juliette

Håller med..



2012-12-17 @ 22:35:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback