Världens finaste häst

Du är det bästa jag någonsin har haft ♥
 
 
 
Ang. alla kommentarer som säger att Hoffman har det bäst på ridskolan och att jag klankar ner på den: BRA! Det är det bästa som kunde ha hänt om Hoffman har det bra. Jag vill att han ska ha det bättre än bra. MEN det var inte andra såg när dom var och hälsade på. Jag hade Hoffman nästan ett och ett halv år. Jag red nästan aldrig för tävling och red därför honom på ett mer akademiskt vis med lösa tyglar. Det är därför det tar emot lite när jag får höra av andra än er som står på ridskolan att han inte mår bäst som jag vill att han ska göra och att man har sett bilder där någon drar hårt i tyglarna. Men om han mår bra är jag så himla glad, och jag hoppas ni tar hand om honom med massa kärlek för då är både jag och han lycklig. Gör massa "puss" trick till han. Att ni för handen till munnen och sen ger han godis. Det älskar han ♥
 

Jag älskar dig. Du kommer alltid vara min!

Kommentarer
My Törnqvist

shiiit :) din ponny är jättelik min!



Blogg: http://mytrnqvist.blogg.se/
2012-12-05 @ 17:39:39




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback