En blogglista out of nowhere

Lovar du att vara ärlig?

Ja

Du heter:
Sofia

Låt som när du är ledsen sörjer till:
You learn - Takida

Beroende av:
Internet

Brukar du skratta för dig själv:
Ja, det har hänt

Vad står det i ditt senast inkomna SMS:
"ja<3"

Var bor du:
Floda

Äger du några converse:
Ja


Sprit, cider, vin eller öl:
Cider

Är du allergisk mot något:
Inte vad jag vet

Hur svarar du i mobilen:
Hallå

Antal timmar sömn inatt:
7 h

Brukar du komma i tid:
Japp, till dom sakerna jag känner mig motiverad att gå till iaf

När mår du bra:
När jag är med vänner, chillar eller i stallet

Hur känner du dig nu:
Trött

Vanligaste färg på dina kläder:
Mörka, tråkigt nog

Vad saknar du:
Jag saknar mitt liv eller vad man säger. Vill inte bli äldre..

Hade du en bra kväll igår:
Såklart. Chips, Amanda och Ponnyakuten är lovely!

Favorit dryck på morgonen:
Oboy

Rakar du benen:
Ja! Blir dock lite mindre nu på vintern xD

När brukar du oftast gå och lägga dig:
12 typ

Är du blyg:
Nej, lite för oblyg ibland kanske?

Sysslar du med någon idrott:
Ridsport

Har du spytt offentligt:
Tyvärr..

Är du nöjd med ditt liv:
Stundvis, är väl lite för negativ och tänker inte på "barnen i Afrika"..osv

Är du bortskämd:
Hatar ordet bortskämd egentligen. Bortskämd är nog bara ett ord alla avundsjuka har kommit på ;)

Vad gör du i morgon:
Någon rolig dressyrövning med Hoffman

Vad längtar du till:
Horseshow helgen i slutet av februari!

Har du bra vänner och äkta vänskap:
Ja det skulle jag verkligen påstå!♥


Hur gammal är du:
15

Gröna eller röda äpplen:
Finns inget godare än Pink Lady

Vilken tid gick du upp idag:
07.35

Har du sovit i din egen säng inatt:
Ja

Är det okej att gråta:
Självklart

När grät du senast:
Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Spara och slösa galet mycket på samma gång. 800 000 skulle jag lägga undan tills jag blir 18 iaf

Bär du glasögon eller linser:
Har ett par replay glasögon men använder dom knappt. Även fall jag nog behöver det..

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej, varför då?

Har du piercing:
Bara i öronen, tjatade dock på mamma dock om i naveln. Please?! Min dröm är ju att ha i tungen. Men fetglöm säger mamma..

Vill du gifta dig:
Maybe? Tror inte det. Känns så himla bekräftelsekåt typ

Vill du ha barn:
Vet inte än, men jag tror det

Är du bra på att laga mat:
När jag väl vill och orkar är jag en kock i köket. Enchiladas, tårtor, gratänger..

Är du flygrädd:
Ibland. Dock har jag flygit över 1000 gånger nu känns det som

Hur vig är du:
Lika vig som en planka. Typ.

Vad dricker du helst när du är törstig:
Vatten

Tror du på ett liv efter döden?
Jag hoppas och hoppas och hoppas!

Tycker du om sushi?
Sushi är dött, rått och åter dött. Varför skulle jag gilla det?

Vad äter du helst när du ser på film:
Marabou och solchips

Har du tandläkarskräck:
Har dragit ut typ 7-8 tänder så nej, känner typ alla komiskt nog.

Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Båda. Är pigg hela tiden!

Vilken ögonfärg har du:
Gröna


Har du någon gång gråtit dig till sömns:
Flera gånger

Hur ofta tränar/motionerar du:
7 dagar i veckan

Senaste låt du hörde:
All this way


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback