En blogglista

1. Nämn något som gjorde dig glad idag?
-Att det gick så bra med Flisan när jag red henne idag. Haha, kul va? :)

2 Vad gjorde du kl 08 imorse?
- Vaknade av väckarklockan.

3 Det sista du sa ut högt...
- "Jag orkar inte"

4.Vad var det senaste du köpte:
- Nagellack från Depend

5. Vad är det för färg på din ytterdörr?
-Vit

6. Vad är det för väder hos dig nu?
- Det är mörkt och kyligt.

7. Godaste glass smaken?
- Half baked alla dagar!


8. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
-Ja

9. Drömmer du mardrömmar?
- Ja, väldigt ofta faktiskt

10.Höger eller vänsterhänt?
-Höger, yay, lever längre!

11. Favoritgodis?
- Smågodis i alla former

12.Hur många kuddar sover du med?
- 3

13. Är du kittlig?
- Ja! På magen så dör jag lite. Alla i klassen kittlar mig, hatar det verkligen. BLÄ

14. Snarkar du?
- Nej, inte enligt mig själv.

15. Stjärntecken?
- Jungfru.

Kommentarer
Agnes Andersson Johansson

Det var riktigt kul att snacka med dig idag ;) Du var riktigt rolig ;)



Blogg: http://ponnymiffon.blogg.se/
2012-02-17 @ 22:23:25




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback