Hoffman (sjukaste)

Seriöst. Vet inte vad som hände med Hoffman idag. Red på hacket och det stod hinder i ridhuset så jag passade på att hoppa. Det började med att han stack när jag fixade hindrerna. Det brukar han ALDRIG göra. Jag höll då tummarna på att han skulle vara pigg och ställde fram 4 hinder. 1 på 60, 2 på 1 meter och 1 på 110. Vet ni var det sjukaste var? H var så jääääävla pigg. Han flög över hindrerna och jag fick knappt stopp. På en bom kanske han hoppade 1 meter? Var nära på att flyga av ett x antal gånger kan jag säga. Men det var så otroligt kul! Hoffman är den slags häst som travar när han ska trava, hoppar när han ska hoppa osv men nu hade han 1000% livsglädje, hahaha! Han hoppade som om hindrerna låg på 150. Kanske borde hoppa med hacket mer och låta han vila? Haha nejdå. Men sjukt kul var det! Älsklings häst <3


Kommentarer
wilma -

Sv; Jag följer dig och blev nr 72! :)



Blogg: http://canonflicka.blogg.se/
2012-01-18 @ 21:17:56




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback