Höjder

Jag har ingen aning om hur högt jag ska hoppa på LORF sista januari. Men det lutar främst mot 80/80. Sist jag var på Gråbo hoppade jag 70/80. På 70 cm rev JAG hindret. Klantigt, jag vet. Men min fot stötte emot stödet väldigt kraftigt (kom snett). Sedan rev han på 80 då han var trött och KLUMPIG. Fick också ryta på varje hindet då han är så låg med tassarna. Men den här gången ska jag åka senare så att jag är i mindre god tid så att säga. Då håller han sig pigg. Dessutom ska hans älskade fru Flisan vara där så då kanske han blir på bättre humor. Möjligvis hoppar högre över hindrerna och bockar och busar? Som han gjorde när vi var på Nääs skulle inte skada ;)

Kommentarer
Joanna Tengros

sv: jak tror dom komma bli myget fina i den framtid! <3



Blogg: http://joannaatengros.blogg.se/
2012-01-15 @ 10:08:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback