Gnägg - tidsinställt

Hej allihopa! Ni blir säkert förvånade, men jag kan faktiskt skriva! Sofia hjälper mig dock lite för jag får inte riktigt plats på tangentbordet. Gud vilken skön vecka det har varit för mig nu! Först en veckas ridläger i fullgalopp och träning och nu har jag chillat i min stooora gräshage tillsammans med 6 andra kompisar. Dock tar Sofia in mig varje dag för att borsta mig och ge mig min underbara kraft, mums! Har även lekt med henne lite i paddocken och även blivit riden av en liten krabat men det är ju bara lugnt. Inga krav den här veckan nej! 
 
Så nu blir det ytterligare 3 dagars vila för nu ska min matte iväg på äventyr i Skåne. Så nu blir det party!!!! Nä, kommer ta det chill som vanligt. Beta lite här, beta lite där. Men nu kan jag inte skriva så mycket mer för nu ropar kompisarna på mig. Sofia får ta över här nu.
 
Gnägg!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback