Snabbinlägg


Gash vad jag är trött! Hoffman har fått komma ut i sjukhage idag vilket känns super bra! Såret läker bra, dock hade han lite högre kroppstemperatur idag men får se om den höjs ännu mer. Fick lägga bandage 4 (!) gånger idag. Skit kompressen ramlade ju av hela tiden men nu fick vi låna en av familjen Johansson, tack igen!

Känns som vårat stall har en förbannelse över sig, haha. Corre, en valack, har ett sår på benet som gjorde han halt, Hoffman likadant och nu Boppen. Boppen har jätte hög feber och svullna ben och idag när veterinären kom låg han i boxen. Usch, tycker så synd om ägaren. Värst är det ju när man inte vet!

Hoppas alla blir friska tids nog! Ska lägga mig och läsa "Fatta eld" nu - andra delen av Hungerspelen. JAG DÖR vad bra den är! Har några få sidor kvar och kan knappt slita mig ur den.

 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback