Stuteri MW - dag 4

Idag var jag jättetrött när jag vaknade. Alltså riktigt trött, fick knappt upp ögonen. Hade bara ett ridpass idag som var en långritt på 2 timmar. Tyckte det var skönt för Hoffman att bara gå ute och luffa runt och galoppera. Vi var 7 stycken som red iväg och kom hem till lunch och då åt vi pastasallad. Sedan kollade vi på när dom andra red och hade fri stund då alla snackade och hade kul. Sedan runt 15.00 åkte vi till havet för att bada. Vädret var helt blå himmel och solen stekte på så alla tyckte det var jätte skönt! Vattnet var super långgrunt och varmt som en bastu. Herregud vad skönt det var. Inga brännmaneter så det var ett jätte skönt dopp.
 
Sen åkte vi hem, duschade och snackade med Alice ett bra tag. Lärde känna henne lite mer vilket var super kul! Sen körde vi vattenbrännboll igen som vi aldrig tröttnade på under veckan. Toppat lag och vi ägde verkligen! Sedan var det middag och sen öppnade kiosken för alla godisgalna barn. Vi låg uppe ganska sent idag och jag lärde mig massor med svordomar på finska, danska och norska. Oj så exotisk jag är!
 
Dagen var slapp och skönt att slippa ett ridpass på eftermiddagen! Bildern är tagna av gosi Johanna (http://jooojos.blogg.se/)
 
 

Kommentarer
Hanna

kommentera några svordoma på finska i min blogg så får jag se vilka du läde dig eftersom jag bor i Finland :D Jätte fin blogg btw :)

Svar: Haha nej du, dom är för fula för det :D Haha, kram
Sofia Anderberg



Blogg: http://hannastorfors.blogg.se
2012-07-10 @ 21:44:42
sofiaa wikman

sv: ja de förstår jag, det är hemskt att behöva lämna någon som man tycker om så mkt :(
se till att göra allt du alltid vela göra innan han åker! Jag ångrar mig så himla mycket att ja inte gjorde vissa saker! kram på dig



Blogg: http://swikman.blogspot.se/
2012-07-11 @ 09:11:52
Ebba

Härligt med en sån dag! :) Njut av de lugna dagarna, det är de man återhämtar sig på :)



Blogg: http://www.ebbakvernplassen.blogg.se
2012-07-11 @ 12:11:30
Denice

Åh, saknar stuteri mw så mycket! Själv så var jag där år 2008 och det var en av de roligaste veckorna i mitt liv. Underbara hästar och underbar omgivning!



2012-07-11 @ 12:46:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback