Packat och klart

Nu är allt packat och klart. Imorgon åker vi mot Väröbacka med förhoppningsvis en frisk häst där bak! Hoffman är ju så jädra svårlastad så vi är i väldigt god tid imorgon, vågar inte riskera något! 
 
Tvättade av honom idag en lång stund och plockade bort flera fästingar, packade klart i stallet och pussade lite extra på killen min. Allt är fixat här hemma också och jag tror jag komme få en toppen vecka!
 
Imorgon åker jag, familjen + underbara Joanna som hjälper till att lasta, mot stallet och fixar lite till. Jag har gjort tidsinställa under veckan till både Ponnysanning och den här bloggen. Ska göra några inlägg på lägret också såklart! Men på Lördag eller söndag kan ni vänta er ordentlig pang uppdatering.
 
En bild från packningen. 2 av mååånga påsar.
 
 
Nu ska jag sätta mig och mysa med familjen och kolla War Horse. Kram på er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback