Dagens lista

1. Nämn något som gjorde dig glad igår
- När jag red kadrilj, det var kul att ha lite variation

2 Vad gjorde du kl 08 imorse?
- Gick med Julia på väg till Ellen till skolan

3 Det sista du sa ut högt...
-  "vad var det egentligen, måste ju prata nu så att jag kan skriva något"
4.Vad var det senaste du köpte:
- 2 rundor på CR

5. Vad är det för färg på din ytterdörr?
-vit

6. Vad är det för väder hos dig nu?
- Spöregn, jippy

7. Godaste glass smaken?
- Nogger eller lion

8. Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
- JA!

9. drömmer du mardrömmar?
- Det kan hända. När jag var mindre drömde jag mardrömmar varenda natt..

10.höger eller vänsterhänt?
- Höger

11. favoritgodis?
- Dödskallegodisen!

12.Hur många kuddar sover du med?
- Tre stycken

13. Är du kittlig?
- Kittla mig inte i magen för jag får panik, haha

14. snarkar du?
- Nej, inte enligt mig själv.

15. Stjärntecken?
- Jungfru.



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback