Hinner knappt med mig själv

Hej! Har varit ledig hela dagen idag för att jag har varit hos tandläkaren i Borås. Ska få tandställning men har lite problem med sprutor i munnen så jag håller på att lära mig (haha) så speciallister hjälper mig att bli mindre rädd och det kändes super idag! Jag fick inte panikattacker eller svimmade så jag och mamma firade med att fika på ett extremt gott café Alingsås. 
 
Nu är jag hemma och tar en paus från pluggandet. Har börjat lite med min fördjupning om Carl von Linné som ska vara minst 3 sidor lång och ska vara inlämmnad om 2 veckor, jippyyyy. Har även försökt trycka in 30 franska glosor som ska sitta på fredag. Det är så extremt mycket i skolan nu. Juridikprov på fredag, 4 prov om 2 veckor som är på en och samma vecka. Vad hände egentligen? Jag som trodde Lerums Gymnasium var enkelt. Men äsch! Det är bara att plugga på och jag har fortfarande motivation till att jobba hemma.
 
Som tur är så är vi nästan lediga imorgon. Har endast 2 lektioner på eftermiddagen så jag sover hos en klasskompis idag. Ska bli riktigt mysigt! Men innan dess ska jag få i mig lite jurdikfakta till provet. Har ni det jobbit i skolan nu? Vill så himla gärna hinna med hästarna nu men det är otroligt mycket i skolan. Hinner ju knappt med mig själv..
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback