Lördag

Hej! Igår var jag med massa tjejkompisar och åt en fantastisk middag på en restaurang. Var jätte mysigt och blev en lyckad fredag. Tog sen taxi hem till min kompis och så "sov" vi där några stycken. Några mer kom sen på natten och jag somnade inte förren 6 och skulle upp 07.30 igen för att åka till Vänersborg med ridprofilen. Så har gått runt som en mumie idag. Anledningen varför vi var i Vänersborg var för att vi var på 3 timmars lång clinic. Det var svin kallt men det var kul för att hela goa gänget var där!
 
Nu ska jag och en tjej som heter Alexandra dra till stallet tillsammans och först ska vi leka med hennes häst lite och sen tänkte jag nog rida ett ordentligt dressyrpass på Gucci. Ikväll blir det nog krök/fest med några fina vänner. Imorgon ska jag inte behöva gå upp så tidigt utan istället ska jag rida ut med en i stallet lite senare imorgon så det blir nog toppen!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback