Måndag // 26 november

Hej allihopa! Sitter nu vid datorn och har pluggat lite juridik. Även mailat min lärare och frågat om jag fick skippa första lektionen som var idrott då jag är fruktansvärt förskyld - och det fick jag! Så istället för att börja 08.20 börjar jag nu 09.30. Skönt! 
 
Idag har jag spenderat min efterdag med Joanna. Vi har tagit kort på våra nya kläder och sen chillat. Regnet öser ner så inga uteaktiviteter och stallet låter inte lockande när vädret är ruskigt. Då tycker jag TV och fruktsallad låter mysigare. Har faktiskt haft en riktigt mysig måndag. Började halv 11 och slutade vid 2 så dagen har gått väldigt snabbt. Nu ska jag sätta mig ner och kolla på en dokumentär om Facebook!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback