Söndag morgon

Hej! Igår var jag på italiensk restaurang med släkten på mammas sida. Var hur mysigt som helst! Åt vitlöksbröd till förrätt, plankstek till varmrätt och italiensk glass med chokladsås till efterrätt. Tror ni jag rullade hem sen eller? Godaste jag har ätit! Idag vaknade jag 11 och skyndade mig som en dåre för att hinna med 11.18 bussen och jag hann! Har nämligen varit i Lerum idag och solat första gången på solarium! Har lite cellskräck så lite läskigt var det men det gick (nästan) över. Nu har jag fått lite färg på kroppen i alla fall. Nu väntar en pannkakslunch och sen ska jag nog iväg till stallet och longera Gucci och även kanske rida någon annan häst. Imorgon händer något väldigt spännande - jag ska nämligen provrida ett halvblod som jag kommer rida om vi passar ihop. Spännande!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback