Plugg, plugg, plugg

Efter skolan (var hemma 16) satte jag mig ner och tog ett mellanmål framför en film. Behöve pusta ut ordentligt, har haft en riktigt lång dag idag! Efter min lilla avkoppling blev det back to plugg igen efter en timma. Historia prov imorgon = plugga på ordentligt. Pluggade en timma och sen bar det åt fotbollsträning i duggregn. Helt okej träning, skönt att röra på fläsket! Nu sitter jag här framför datorn, nyduschad och fräsh. Hann inte göra så mycket efter att jag klivit ut duschen utan direkt till datorn för att först blogga och sedan sitter jag nu här och blir förhörd av mamma (har en liten paus nu dock). Snart ska jag nana! Nöjd att jag pluggar, i högstadiet pluggade jag ALDRIG hemma. Bokstavligt ALDRIG. 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback