Torsdag

Hej! Min kanelbulledag har varit underbar, även fall det inte innehöll någon ända kanelbulle. Vi hade en extremt chill dag i skolan - förutom springtestet på 5 km på 32 minuter. Men jag är nöjd och jag brände allt mitt onyttigt jag har ätit hela veckan, haha! Slutade en timma tidigare pga inställt lektion. Men jag och klasskompisen Angelica stannade kvar och pluggade för våra 2 prov till imorgon. Juridik och franska - kuligt! Senare kom Nonno och Felicia som går i skolan och hade med sig godis som vi käkade i Studiestugan. Mysigt som attan! ♥
 
Efter detta åkte jag hem och städade kaninburen och pluggade. Sedan åkte jag till stallet och red Gucci och tog hand om henne. Gick först en promenad och sen ett riktigt bra dressyrpass i paddocken. Super nöjd! När jag kom hem vid sju så satt jag och mamma och åt god middag, pluggade lite till och sen har vi suttit och kollat på Kockarnas kamp och nu kollar vi på Hela Sverige bakar. Ett riktigt bra Torsdag. Har även bloggat så nu efter programmet ska jag sitta och plugga lite mer juridik. Puss på er! :)
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback