5 saker ni inte visste om mig

 
* Jag har varit i över 17 länder. Har varit i Kenya, Marocko, Jordanien, Abu-Dabi, Egypten, Italien, Frankrike osv.
 
* Sedan jag har lämnat tillbaka Hoffman känner jag en daglig ensamhet. Var med honom varje dag i över 1 år innan skolan, efter skolan och på helgerna. Dagligen i cirka 3 timmar utan någons hjälp. Så visst känner jag mig rastlös och ensam utan honom. Om något litet händer blir känslorna mycket starkare och jag "bryter ihop" när jag inte ska.
 
* Jag har ridit utomlands. I Belgien red jag western för första gången. Riktigt kul! Har även ridit fjording i Holland och ett arabiskt fullblod i Marocko. Kan berätta om alla ritterna i ett inlägg med bilder någon dag.
 
* Jag är riktigt äckelmagad. Jag har ärvt det från pappa säger mamma, haha. Det vänder sig i magen när någon pratar om organ, blod eller något annat i kroppen. Sen är jag livrädd för sprutor och har svimmat ett x antal gånger. Sist fick jag ju läskiga kramper och tuppade nästan av. Det förklarar väl allt?
 
* Jag har fått massa fina grejer pga jag bloggat på Ponnysanning.se? Kalender, iphoneskal, skor, tjocktröja, mascara, ridbyxor, ridjacka, paddar, biljetter till olika Horse Shows och lite allt möjligt. 
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback