Beslutsångest

Richmond High Rider
 
Åh gud vad dessa MH stövlarna är fina. 2999 kostar dom! Och jag vill verkligen köpa dom! Dock behöver jag höstkläder nu och det känns dumt att välja bort det för att ha dessa stövlar att rida i. Vet ju heller inte hur mycket jag kommer rida nu i höst. Jag har ridprofil varannan vecka och sen kommer jag troligtvis rida mer på min medryttarhäst men allt känns så oklart. Om jag vet hur allting hade blivit nu hade jag åkt till Kungsbacka ridsport och slått till - direkt. Men nu vet jag faktiskt inte. Kenza jackan står högst på listan, SEN kan jag fundera ut hur jag ska göra. Men guud vad underbara dom är! Har jag provat dom och dom är fruktansvärt snygga och sköna...
 

Kommentarer
Elin

Köp stövlarna! Jag har också de, så underbara! :)



2012-09-08 @ 14:56:32




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback