Dagens ridpass - Olle

På ridprofilen red jag skänkeldöva Olle! Vi red på volt och skrittade och travade hela ridpasset. Trodde det skulle vara tråkigt men det var SÅ kul. Man fick kämpa in i döden med honom för att han skulle lossna. Vi skulle få hästarna lösgjorda och efter mååånga om och men gick det faktiskt. Jag är ju lite halvsjuk så efter ridpasset blev jag riktigt dålig för att jag kämpade så mycket - men det kanske jag ska se som något positivt? ;) En riktigt givande ridpass som visar att man inte behöver flänga runt utan om det inte går i skritten går det inte i traven och i galoppen. Riktigt bra! Sandra Björneland och Pia Kihlander är så bra lärare!
 
Jag och Olle tillsammans med Allis och Tello!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback