Gårdagen

Godmorgon! Vaknade 11 idag av ljuset i rummet. Trodde klockan var 7 eller något men det visade sig att jag faktiskt hade sovit ut för en gång skull! Gårdagen var verkligen super mysig. Gick på El Corazon (en spansk tapas restaurang) och åt först lite förrätt och slog jag till med lime, saffran marinerad kyckling med klyftpotatis, pesto tomat och aijoli. INTE FEL! Mums. Var klara vid halv tio ungefär och åkte till Bergakungen. När vi kommer dit är klockan 21.50 och Cockpit började om 10 minuter. Självklart valde vi den och det visade sig vara en succé! Skit bra film som hade ett tydligt genus budskap. Både jag och Ina var nödja med filmen. Kom hem vid 1 och var verkligen nöjd med min mysiga fredag!
 

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback